Dette programmet fokuserer på de viktigste lederferdighetene som må til for å få en prestasjonsgruppe til å fungere optimalt.
Dette programmet er beregnet for alle som har ansvar for medarbeideres arbeidsinnsats og profesjonelle utvikling, og som ønsker å lære seg en systematisk arbeidsmetode for å coache medarbeidere i det de utfører en arbeidsoppgave.
Prestasjonscoaching av medarbeidere kan brukes som et frittstående kurs, eller det kan inngå som en del av programmet i profesjonelle medarbeidersamtaler.
Det kan også knyttes til andre programmer fra Huthwaite, f. eks. SPIN®, dersom man ønsker en spesiell fokus på SPIN® coaching.
Programmet er beregnet for alle som har ansvar for medarbeideres arbeidsinnsats og profesjonelle utvikling, og som ønsker å lære seg en systematisk arbeidsmetode for å coache medarbeidere i det de utfører en arbeidsoppgave.
Medarbeideren vil dermed helt fra begynnelsen av vite hvordan arbeidsaktiviteten skal utføres, for eks. SPIN® Salgskommunikasjon, og vil etter en tid kunne utføre arbeidet alene og med perfekt resultat.
Ved hjelp av praktiske verktøy, målstyringsplaner, lederkommunikasjon og refleksjoner over egen rolle, vil lederen få hjelp til å sette sin lederrolle i riktig perspektiv.
Her tar vi utgangspunkt i prestasjonsgruppens mål og hvordan lederen bør opptre i forhold til den enkelte medarbeider og hele prestasjonsgruppen.
I dette kurset lærer du å beherske komplekst salg av produkter eller tjenester der kunden må ta en stor eller viktig innkjøpsbeslutning.
Programmet fokuserer på hva som skjer hos kunden under de forskjellige fasene i en beslutningsprosess.
Nyttig for alle som benytter telefonen som arbeidsverktøy overfor kunder.
Dette programmet er for deg som må håndtere kunder, ofte eller en sjelden gang, personlig eller på telefonen.
Dette programmet gir en god praktisk innsikt og forståelse for egne ytelser ved forhandlinger.
Lær deg lederferdigheter som kreves for å coache en gruppe til å prestere optimalt.
Hvordan lede en salgsavdeling med fokus på persontyper, motivasjon og kommunikasjon.
Dette programmet går i hovedsak ut på hvordan du kan utvikle produktlanseringer, salgskampanjer og salgsmateriell for selgere.
Hvordan utvikle og holde presentasjoner som fenger møtedeltakerne
Hvordan legge opp og lede effektive møter
Slik får du bedre kommunikasjonsferdigheter
Påvirkning i sosiale sammenhenger uten å virke påtrengende