De verbale atferdene vi bruker i hver interaksjon er ikke fast eller forhåndsbestemt. De kan bli bedre, også det kan også de resultatene vi ser i våre profesjonelle liv.
Alle som har interesse og behov for å bedre sine kommunikasjonsferdigheter.
Programmet er rettet mot alle som har en jobb hvor det innebærer å fremlegge en sak for andre, finne løsninger på problemer i en gruppesammenheng, håndtere potensielle kontroversielle spørsmål eller mennesker, bygge og administrere et vellykket team. Programmet gir innsikt i den underliggende forskningen, en full førstehånds forståelse av verbal atferdskategorier og deres anvendelse.
Dette programmet vil forbedre dine kommunikasjonsferdigheter. Enten vi kommuniserer hovedsakelig med kolleger, sjefer, kunder, elever, leverandører, myndigheter, allmennheten, brukere, eller team som vi leder - Faktum er at vi kan alle gjøre det bedre.
Enten vi kommuniserer hovedsakelig med kolleger, sjefer, kunder, elever, leverandører, myndigheter, allmennheten, brukere, eller team som vi leder - Faktum er at vi kan alle gjøre det bedre. Vi vet at personlighetstyper er mer eller mindre fast, og at de vil diktere, til en viss grad av type samtaler og relasjonene vi har i og rundt arbeidsstedet.
Men de verbale atferdene vi bruker i hver interaksjon er ikke fast eller forhåndsbestemt. De kan bli bedre, også de resultatene vi ser i våre profesjonelle liv.
Verbal Behaviour Analysis (VBA) er forskning og treningsmetodikk som underbygger alle Huthwaite`s programmer og har som mål å gi deg ferdigheter som ligger så tett som mulig opp til våre validerte modeller av dyktige mennesker som oppnår vellykkede resultater. Kontinuerlig forskning og praksis i løpet av de siste 40 årene har vist, i praksis, at de verbale atferdene folk bruker i kommersielle og interne interaksjoner påvirker utfallet. VBA fokuserer på ferdigheter rundt et objektivt mål på målt fremgang, noe som øker selvbevissthet til utøverne, og som kan knyttes til vellykkede resultater.
Et sett av sentrale muntlige kommunikasjonsferdigheter som lar enkeltpersoner bli bevisst sin egen personlige stil og dens mulige innvirkning på andre. Dine medarbeidere skal bli bevisst dyktige til å håndtere måten de kommuniserer med andre på, og dermed bevege seg mer effektivt mot resultater som er i alles interesse - ikke minst for de i organisasjonen. Ikke bare det, men de vil komme til å ta i bruk disse ferdighetene på virkelige kommunikasjons-utfordringer på jobben der og da. Dette vil gi deg og din organisasjon:
Programmet består av innspill, øvelser med objektiv tilbakemelding, og muligheter for håndtering av egne case. Deltakerne arbeider i små grupper og par for å få en praktisk forståelse av de verbale atferdene og hvordan de kan brukes i ulike situasjoner.
Programmet leveres av to Huthwaite trenere for maksimalt 12 delegater. Der det er mulig ønsker vi å innlemme i treningen deres virkelige jobbsituasjoner som påvirker organisasjonen her og nå.
Personlige kommunikasjonsferdigheter programmet er rettet mot alle som i sitt yrkesliv må fremlegge en sak for andre, finne løsninger på problemer i en gruppesammenheng, håndtere potensielt kontroversielle spørsmål eller mennesker, bygge og administrere et vellykket team. Programmet gir innsikt i den underliggende forskningen, en full førstehånds forståelse av verbal atferdskategorier og deres anvendelse. Og fordi programmet har som mål å løse deltakernes faktiske, aktuelle virkelige utfordringer der og da, kjennes det som om de ikke er borte fra jobben for å delta.
I dette kurset lærer du å beherske komplekst salg av produkter eller tjenester der kunden må ta en stor eller viktig innkjøpsbeslutning.
Programmet fokuserer på hva som skjer hos kunden under de forskjellige fasene i en beslutningsprosess.
Nyttig for alle som benytter telefonen som arbeidsverktøy overfor kunder.
Dette programmet er for deg som må håndtere kunder, ofte eller en sjelden gang, personlig eller på telefonen.
Dette programmet gir en god praktisk innsikt og forståelse for egne ytelser ved forhandlinger.
Lær deg lederferdigheter som kreves for å coache en gruppe til å prestere optimalt.
Hvordan lede en salgsavdeling med fokus på persontyper, motivasjon og kommunikasjon.
Dette programmet går i hovedsak ut på hvordan du kan utvikle produktlanseringer, salgskampanjer og salgsmateriell for selgere.
Hvordan utvikle og holde presentasjoner som fenger møtedeltakerne
Hvordan legge opp og lede effektive møter
Slik får du bedre kommunikasjonsferdigheter
Påvirkning i sosiale sammenhenger uten å virke påtrengende