Dette programmet går i hovedsak ut på hvordan du kan utvikle produktlanseringer, salgskampanjer og salgsmateriell for selgere
Alle som arbeider i en marketing eller produktavdeling og som har som oppgave å lage presentasjoner, annonser og brosjyrer for selgere. Også personer som arbeider tett opp mot en salgsavdeling vil ha nytte av dette. Resultatet av treningen vil bli en bedre integrering av et ”salgsspråk” (SPIN®) i de kampanjene og presentasjonene man lager for selgere.
Her lærer du hvor og hvordan du kan skaffe deg best mulig kunnskap om konkurrentene og også hvordan du kan analysere dem på best mulige måte.
Du kartlegger ditt firmas differensiatorer i forhold til deres konkurrenter i markedet.
Du lærer om produktbredde og hvilken betydning det har for ditt firma's kunder. Du lærer markedskommunikasjon som støtter selgernes salgstilnærming (vi går dypere enn bare å skaffe oppmerksomhet).
Du lærer hvordan du kan planlegge og implementere produktlanseringer effektivt og hvordan du enklest mulig kan oppnå markedsaksept. Du lærer å planlegge hvordan dine selgere skal “selge”.
I dette kurset lærer du å beherske komplekst salg av produkter eller tjenester der kunden må ta en stor eller viktig innkjøpsbeslutning.
Programmet fokuserer på hva som skjer hos kunden under de forskjellige fasene i en beslutningsprosess.
Nyttig for alle som benytter telefonen som arbeidsverktøy overfor kunder.
Dette programmet er for deg som må håndtere kunder, ofte eller en sjelden gang, personlig eller på telefonen.
Dette programmet gir en god praktisk innsikt og forståelse for egne ytelser ved forhandlinger.
Lær deg lederferdigheter som kreves for å coache en gruppe til å prestere optimalt.
Hvordan lede en salgsavdeling med fokus på persontyper, motivasjon og kommunikasjon.
Dette programmet går i hovedsak ut på hvordan du kan utvikle produktlanseringer, salgskampanjer og salgsmateriell for selgere.
Hvordan utvikle og holde presentasjoner som fenger møtedeltakerne
Hvordan legge opp og lede effektive møter
Slik får du bedre kommunikasjonsferdigheter
Påvirkning i sosiale sammenhenger uten å virke påtrengende